Op naar Zuid Afrika! - Reisverslagen van Laura Pijpers - WaarBenJij.nu Op naar Zuid Afrika! - Reisverslagen van Laura Pijpers - WaarBenJij.nu

Op naar Zuid Afrika!

Voor mijn praktijkstage van de Hotel Management School Maastricht ga ik 5 maanden naar Johannesburg, Zuid Afrika.

Tijdens deze periode ga ik proberen om een blog bij te houden zodat iedereen van mijn "avonturen" kan meegenieten!

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2014

Dat was 'm dan!

30 Juni 2014

12 days left...

16 Juni 2014

Hup Holland Hup!!

04 Juni 2014

Hard werken in Housekeeping (poging 2)

04 Juni 2014

WE LOVE PONTAAA!! <3
Laura

Voor mijn praktijkstage van de Hotel Management School Maastricht ga ik 5 maanden naar Johannesburg, Zuid Afrika. Tijdens deze periode ga ik proberen om een blog bij te houden zodat iedereen van mijn "avonturen" kan meegenieten!

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12526

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 13 Juli 2014

Op naar Zuid Afrika!

Landen bezocht: