Wat een tegenvaller... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Laura Pijpers - WaarBenJij.nu Wat een tegenvaller... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Laura Pijpers - WaarBenJij.nu

Wat een tegenvaller...

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 April 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

... Was dat festival. Het begon rond 2 uur 's middags en gelukkig dat we fashionably late kwamen want volgens mij was er voor drie uur nog geen mens te bekennen. De muziek was best prima en ondanks dat er af en toe saaie dj's waren was op een gegeven moment vrijwel iedereen aan het dansen. Maar uit wie bestond die iedereen dan? Nou, ik weet niet of veel mensen Geordie Shore en/of The Valleys kennen maar daar leek de menigte grotendeels uit te bestaan. Nooit geweten dat er zoveel van zulke mensen in Joburg en omgeving woonden. Rond elven/twaalven zijn we, na een paar colaatjes voor mij (de bob) en een paar alcoholische versnaperingen voor de rest, richting huis aan gegaan.

Even voor de duidelijkheid: het was wel echt een gezellig feestje! Lekker gedanst en lol gehad met z'n allen en dat is uiteindelijk toch wel echt het belangrijkste.

De dag erna zijn we lekker gaan ontbijten op Melrose Arch, wat trouwens echt heerlijk is! Gewoon een ontbijtje bestellen van ongeveer 9 euro inclusief drankjes, zonder ook maar een klein beetje afwas! Wordt echt weer wennen als ik straks thuis ben... Dat wordt rantsoeneren de eerste paar maanden!

Toch zijn er wel een paar dingen die ik mis, zoals lekker vers volkoren brood, bitterballen (etc.), echte hollandse kaas, het fietsen naar school/werk/de supermarkt en eigenlijk alles wel en last but definitely not least mijn lieve vrienden en familie! Gelukkig is er social media want met alleen brieven had ik het niet gered! Nu moet alleen internet het blijven doen, want dat wil ook nog wel eens tegenvallen.

Gelukkig staan er nog genoeg dingen op de planning, dus ik hoef me in de weekenden niet te vervelen! Zelfs Kruger National Park staat al genoteerd! Nu maar hopen dat ik vrij krijg...

Oh, en wat betreft stage: same old, same old... Komende twee weken sta ik nog steeds in de Front Office (wat nu echt saai begint te worden) en daarna mag ik door naar de Concierge.

Heel veel liefs en virituele kusjes en knuffels vanuit Jo'burg!

  • 01 April 2014 - 20:00

    Juliette:

    Aah dikke knuffel vanuit Rijen!!
    Wanneer ga je naar t krugerpark?

  • 01 April 2014 - 20:08

    Laura Pijpers:

    Jeeej! :) Hopelijk 18 t/m 21 april!

  • 01 April 2014 - 23:44

    Papsie:

    Haha ja je zult nu onderhand wel dingen gaan missen ja dat geloof ik graag...
    Heb net nog een lekker stukje kaas op haha beetje mosterd erbij... Was wel een beetje aan de zoete kant die mosterd maar ja zal wel gratis zijn geweest c1000 of emte doos denk...
    We hebben weer een bloembak bij gekocht waarbij ik natuurlijk het afdingen niet kon laten... Haha toch mooi 74 euro korting.. Bamm
    Maar mama zal je de fotos wel geappt hebben...
    Nou ga weer verder met ridiculous kijken... Doeii
    Love you xxxxxx
    Papsie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Voor mijn praktijkstage van de Hotel Management School Maastricht ga ik 5 maanden naar Johannesburg, Zuid Afrika. Tijdens deze periode ga ik proberen om een blog bij te houden zodat iedereen van mijn "avonturen" kan meegenieten!

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 12525

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 13 Juli 2014

Op naar Zuid Afrika!

Landen bezocht: